csalad.hu - Ahol otthon vagy!
CSALAD.HU
Ahol otthon vagy!
Címke: #pedagógus
Kisokos a balkezességről – ma van a balkezesek világnapja
Kisokos a balkezességről – ma van a balkezesek világnapja
2020. aug. 13. 6:43, Kisgyermeket nevelünkcall_made
1976. augusztus 13. óta ez a nap hivatott arra, hogy a balkezesekre irányítsa a figyelmünket, egy kicsit a nehézségeikre is a jobbkezességre épülő világunkban. A balkezes gyermekekről és szüleik kihívásairól kérdeztük Szabóné Harangozó Andrea gyógypedagógust, szakpszichológust.
„Tanár vagyok azután is, hogy kijövök az óráról”
„Tanár vagyok azután is, hogy kijövök az óráról”
2020. jún. 7. 5:00, Iskolást nevelünkcall_made
Az én definícióm szerint nagybetűs Tanár az, aki kellően elhivatott, valóban törődik a diákokkal, szeretettel terelgeti a gondjaira bízott gyerekeket, és szívén viseli a tanítványai sorsát. Nagy örömömre a közelgő pedagógusnap alkalmából éppen egy ilyen meghatározó tanáregyéniséggel beszélgethettem.
Igazolhat 15 napot a szülő?
Igazolhat 15 napot a szülő?
2019. szept. 3. 11:55, Iskolást nevelünkcall_made
Az országos szinten gyakorlattá vált 3 napról 15 napra növelte a szülők által igazolható napok számát a pomázi Sashegyi Sándor Általános Iskola, Gimnázium és Rendészeti Szakközépiskola igazgatója. Nagy Koppány Lászlóné azt mondja, ennek a bizalomnak csak pozitív hatása van.
Fénykorát éli a bölcsődei rendszer
Fénykorát éli a bölcsődei rendszer
2019. jún. 28. 13:01, Kisgyermeket nevelünkcall_made
A komplex, mindenre kiterjedő fejlesztést és fejlődést, a csaknem 100 százalékos állami támogatást és a szakemberek képzését tartja az utóbbi évek legfontosabb és legjobb változásainak a bölcsődei rendszerben Hegedűsné Végvári Katalin, a Magyar Bölcsődék Egyesületének elnöke és Unger Katalin, az Újbudai Egyesített Bölcsődei Intézmények intézményvezetője. A két szakember a csalad.hu-nak adott interjút.
Kevesebbet fegyelmeznek a magyar tanárok
Kevesebbet fegyelmeznek a magyar tanárok
2019. jún. 24. 19:27, Iskolást nevelünkcall_made
Nemzetközi összehasonlításban kevesebbet fegyelmeznek, sokat gyakoroltatnak és felkészültebbnek érzik magukat az átlagnál a magyar pedagógusok. A kiscsoportos és projektalapú feladatmegoldás ugyanakkor itthon még kevésbé jellemző – derül ki az OECD tanítási módszereket vizsgáló legújabb felméréséből.