csalad.hu - Ahol otthon vagy!
CSALAD.HU
Ahol otthon vagy!
Címke: #élelmiszer
Az innováció segít csökkenteni az élelmiszer-hulladékot
Az innováció segít csökkenteni az élelmiszer-hulladékot
2019. okt. 3. 7:36, Életmódcall_made
Bár számos élelmiszergyártó törekszik arra, hogy minél kevesebb élelmiszer végezze a szemétlerakókban, sokan vélik úgy, hogy olcsóbb megsemmisíttetni a mellékterméket, mint újra felhasználni azt. Megfelelő irányú fejlesztésekkel ugyanakkor csökkenthető lenne a megtermelt hulladék mennyisége.
Mit néz meg a dietetikus a címkén?
Mit néz meg a dietetikus a címkén?
2019. okt. 3. 5:00, Életmódcall_made
Kíváncsiak voltunk, hogy egy dietetikus minek alapján választ a különböző élelmiszerek közül bevásárlás közben. Ezért megkértük Szűcs Zsuzsannát, hogy ossza meg velünk, szakemberként ő mit tart döntő kritériumnak, amikor ránéz egy élelmiszercímkére.
A csirke nem a zacskóban nő – tanuljuk újra a természetet!
A csirke nem a zacskóban nő – tanuljuk újra a természetet!
2019. júl. 30. 15:47, Életmódcall_made
Az agrárminiszter szerint újra meg kell tanítani a gyermekeket arra, hogy mi a természet rendje, meg kell ismertetni a társadalmat azon folyamatokkal, amelyek révén az élelmiszer az asztalra kerül.
Nézzük, de nem értjük – mi is van a címkén?
Nézzük, de nem értjük – mi is van a címkén?
2019. jún. 14. 14:00, Életmódcall_made
A magyar nők többségének fontos, hogy milyen összetevőket rejt a megvásárolni kívánt élelmiszer, a csomagoláson feltüntetett információkat azonban csak kevesen értik, ezért gyakran nem is bíznak bennük – derül ki a Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének (FÉSZ) nemrégiben közzétett kutatásából. A szervezet új Hello Food nevű programjának célja, hogy növelje ezt a bizalmat és választ adjon a vásárlók kérdéseire. A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat!
Megnézzük, de nem értjük az élelmiszercímkéket
Megnézzük, de nem értjük az élelmiszercímkéket
2019. jún. 7. 13:47, Életmódcall_made
Az élelmiszerek címkéjét saját bevallása szerint a vásárlók közel fele megnézi, de alig egytizedük érti teljes mértékben az ott feltüntetett információkat – derült ki a Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének (FÉSZ) friss kutatásából.