A helyettes államtitkár ismertette, hogy a témahéten, amely a magyar iskolákban a digitális kihívások megerősítésére törekszik, több mint háromezer projekt készült el, közel 1700 esemény zajlott le, mintegy 140 ezer diák részvételével és csaknem 8 ezer pedagógus közreműködésével. A tematikus programot a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ koordinálta, a Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program (Vekop) támogatásával valósult meg - tette hozzá.

A digitális témahét lehetőséget teremt arra, hogy a tantárgyakban megújuljon a módszertan - véli Pölöskei Gáborné, az ITM szakképzésért és felnőttképzésért felelős helyettes államtitkára. A programban idén részt vett a szakképző intézmények fele, amely meglátása szerint azt mutatja, hogy azon a területen is fontos szerepe van a digitális kompetenciának.

A digitális témahét, a Pénz7 és a fenntarthatósági témahét olyan rendelet által meghatározott kiemelt témahét, amelyeket országosan, minden intézményben azonos héten rendeznek meg.